VII ZWROTY NALEŻNOŚCI
1.1 Sklep dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, w przypadku:
1.1.1 anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;
1.1.2 zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej;
1.1.3 uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy;
1.1.4 uznania prawa do żądania obniżenia ceny produktu.
1.2 Sklep dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą kredytową lub płatniczą Klienta) lub przekazem pocztowym (klient ponosi koszty przekazu) – jeśli zamówienie było opłacone:
1.2.1 z góry za pomocą przelewu lub karty kredytowej;
1.2.2 przy odbiorze u kuriera, w paczkomacie lub na poczcie.