Zwroty i reklamacje

VII ZWROTY NALEŻNOŚCI

1.1 Sklep dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, w przypadku:

1.1.1 anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;

1.1.2 zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej;

1.1.3 uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy;

1.1.4 uznania prawa do żądania obniżenia ceny produktu.

1.2 Sklep dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą kredytową lub płatniczą Klienta) lub przekazem pocztowym (klient ponosi koszty przekazu) – jeśli zamówienie było opłacone:

1.2.1 z góry za pomocą przelewu lub karty kredytowej;

1.2.2 przy odbiorze u kuriera, w paczkomacie lub na poczcie.

Formularz zwrotu towaru

Pobierz dokument i wypełnij...